یوٹیوب تخلیق کار کیسے پیسہ کماتے ہیں: کامیابی سے متعلق نقد رقم کی ہدایت کاری

یوٹیوب تخلیق کار کیسے پیسہ کماتے ہیں: کامیابی سے متعلق نقد رقم کی ہدایت کاری


اس سے قطع نظر کہ آپ کی دلچسپی یا جنون کیا ہے ، یوٹیوب پر آپ کے مشمولات کے لئے ایک سامعین موجود ہے۔ ناصرف یہی ہے کہ سامعین مصروف ہونے اور تفریح ​​کرنے کے منتظر ہیں ، بلکہ آپ کے یوٹیوب چینل سے خاطرخواہ آمدنی حاصل کرنے کے بھی کافی مواقع موجود ہیں۔

وہ مواقع YouTube
 کی اندرونی منیٹائزیشن کی صلاحیتوں اور آپ کے ناظرین کے ذریعہ تجارتی فروخت اور وابستہ پروگرام کے لنکس کے ذریعہ آتے ہیں۔ اوہ ، اور یہ نہ بھولنا کہ برانڈ کے سودے بھی ٹیبل پر ہی ہیں۔

یوٹیوب کی نشوونما میں سست روی کا کوئی حقیقی عالم نہیں دکھاتا ہے۔ اور اگر آپ کے مواد میں پیش کرنے کے لئے کچھ انوکھی اور معلوماتی چیز ہے تو ، آمدنی کے متعدد سلسلے ہیں جن سے آپ فائدہ اٹھاسکتے ہیں۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کی صنف کتنی مسابقتی ہے۔

ابھی ، بہت سارے تخلیق کار موجود ہیں جو یوٹیوب پر اپنے مواد سے رقم کما رہے ہیں اور اس سے حقیقی زندگی گزار رہے ہیں۔

COVID-19
 اور عالمی معاشی غیر یقینی صورتحال کو اس آمیزہ میں پھینک دیں ، اور یہ ان لوگوں کے ل a ایک بہت ہی دلکش اور متلاشی اختیار ہے جو اپنے کیریئر کو اپنے کنٹرول میں رکھنا چاہتے ہیں۔

لہذا ، ان پانچ طریقوں پر توجہ مرکوز کریں جس سے آپ اپنے YouTube
 مواد کو کمانا چاہتے ہیں۔ لیکن مت بھولنا ، دن کے اختتام پر آپ یوٹیوب میں جس قدر تزویراتی اور تخلیقی کوشش کرتے ہیں اس سے طے ہوتا ہے کہ آپ پلیٹ فارم پر کتنا پیسہ کمائیں گے۔

 یوٹیوب پارٹنر پروگرام میں درخواست دیں اور ایڈسینس محصول حاصل کریں

زیادہ تر یوٹیوبرز ممکنہ طور پر زندگی میں بدلنے والے لمحے کے منتظر ہوتے ہیں جب انہیں یوٹیوب پارٹنر پروگرام میں قبول کرلیا جاتا ہے۔ یہ تخلیق کار کے سفر میں منیٹائزیشن کی پہلی چوکیوں میں سے ایک ہے ، اور ایک بار جب آپ اسے غیر مقفل کردیتے ہیں تو ، آپ اپنے اشتہارات کے ذریعہ پیسہ کمانا شروع کرسکتے ہیں جو آپ کے مواد کے خلاف چلائے جاتے ہیں۔

اس YouTube
 خصوصیت کو غیر مقفل کرنے کے ل
  آپ کو چار سخت تقاضے پورے کرنے کی ضرورت ہے۔

آپ کے یوٹیوب چینل پر کم از کم 1000 سبسکرائبرز۔
پچھلے 12 مہینوں میں آپ کے چینل پر کم سے کم 4،000 دیکھنے کے اوقات پیدا کرنا۔
YouTube
 کی پالیسیوں اور رہنما خطوط کی تعمیل کرنا۔
ایڈسینس اکاؤنٹ مرتب کرنا۔
ایک بار جب آپ مندرجہ بالا معیار کو پورا کرلیں ، اور YouTube
 آپ کے چینل کا آڈٹ کرنے کے بعد آپ کی درخواست قبول کرتا ہے ، تو آپ اشتہارات چلانے کی اہلیت کو اہل بنا سکتے ہیں۔ جب بھی کوئی آپ کے ویڈیو پر کوئی اشتہار دیکھے یا آپ کے ویڈیو کے اندر کسی اشتہار پر کلیک کرے تب آپ پیسہ کمائیں گے۔

جب آپ مزید ویڈیوز شائع کرتے ہیں تو ، زیادہ سے زیادہ صارفین حاصل کرتے ہیں ، اور اپنے YouTube
 دیکھنے کا وقت بڑھاتے ہیں ، پلیٹ فارم سے آپ کے اشتہارات کی آمدنی میں اضافہ ہونا چاہئے۔ بس یہ بات ذہن میں رکھیں کہ یوٹیوب اپنے کاروبار کو بھی فنڈ دینے کے لئے اشتہار بازی کا استعمال کرتا ہے۔ آپ جو بھی اشتہار ڈالر تیار کرتے ہیں اس کے لئے ، یوٹیوب 45٪ کٹ لے گا۔

یہ بتانے کے بعد ، ابھی تک اعلی آمدنی والے تخمینے والے سی پی ایم ، آراء ، اور خریداروں کی تعداد کی بنیاد پر فی ویڈیو میں بڑی مقدار میں چہک پزیر ہیں۔ 2020 یوٹیوب لیگ کے مطابق ، مندرجہ ذیل چینلز شائع ہونے والی ہر ویڈیو کے لS اس طرح کے ایڈسنس محصول میں اضافہ کر سکتے ہیں۔

ولڈ اور نکیتا – 2 312،312
یار کامل – 1 301،262
نستیا ولوگ کی طرح – 8 258،493
TheOdd1sOut – 8 168،022
لیلے پونس – 7 157،746
لیزا کوشی – 3 133،035
کڈز ڈیانا شو – 6 126،938
کولنز کی – $ 120،937
کھلونے اور لٹل گبی – 89،319.
جیمز چارلس -، 79،847
یقینا ، ان چینلز میں سے ہر ایک بہت اچھی طرح سے قائم ہے اور پلیٹ فارم پر اپنی صنف پر حاوی ہے ، یہی وجہ ہے کہ تخلیق کار ایسی غیر معمولی تعداد سے فائدہ اٹھا رہے ہیں۔

لیکن
 YouTube پارٹنر پروگرام میں قبول کیے جانے والے ہر چینل کے پاس اشتہارات سے کچھ حاصل کرنے کا موقع ہوتا ہے ، چاہے وہ رقم ڈوڈ پرفیکٹ کی آمدنی کی اونچی اونچی منزل تک نہ پہنچ پائے۔ یہ پلیٹ فارم سالانہ لگ بھگ 7.5 بلین ڈالر اثرانداز اور میڈیا کمپنیوں کو ادا کرتا ہے جو اپنے مواد پر رقم کماتے ہیں ، اور آپ اس پائی کا ایک ٹکڑا بھی گھر لے سکتے ہیں۔

اگرچہ بیشتر یوٹیوب چینلز کے لS ایڈسینس بنیادی آمدنی کا وسیلہ بنی ہوئی ہے ، یقینی طور پر یہ واحد نہیں ہے۔ اپریل 2020 میں 80،000 کے قریب چینلز نے متبادل ذرائع سے آمدنی حاصل کرتے ہوئے دیکھا ، مارچ 2020 میں اس میں 20 فیصد اضافہ ہوا۔ یوٹیوب کی چیف پروڈکٹ آفیسر نیل موہن نے رواں سال کے اوائل میں تصدیق کی تھی کہ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *